2 Haziran 2014 Pazartesi

Ürün İncelemesi: Pure Beauty BB ve CC Krem


Pure Beauty Watsonslarda satılan Kore menşeli sevdiğim bir marka.
Yeni çıkan her ürünü beni heyecanlandırıyor.




BB Kremden başlarsak;
BB kremin açılımı Blemish Balm. Beauty Balm olarak geçiyor.

Aslında bb krem için nemlendirici, güneş kremi ve fondöten karışımı diyebiliriz.

Yani çok fonksiyonlu bir ürün. Hem nemlendiriyor, hem güneşten koruyor.Hem de lekeleri ve gözenekleri kapatıyor(Örtücü etki).

*Pure Beauty Bulgarian Rose BB Kremin nemlendirmesi benim için yeterli seviyede.

*42 faktör güneş koruması bulunduğum yer için düşünürsek benim için biçilmiş kaftan.

*Örtücülüğü CC Kreme göre daha fazla. Tabi bir fondöten kadar değil ama bb kremlere göre iyi bir kapatıcılık bu.

*Hoş bir gül kokusu var.Kokuya hassasiyeti olanları rahatsız edeceğini düşünmüyorum.

*Normal ve karma ciltler için uygun.

*Tek renk seçeneği mevcut.

*Paraben,alkol ve lanolin içermemesi sevdiğim diğer özellikleri.

*30 ml




CC Kreme gelirsek;
CC Kremin açılımı Color Control , Color Correcting yani Renk Düzenleyici.
Özellikle ciltteki kızarıklıkları kapamak için formüle edilmiş bir ürün.

*Pure Beauty CC Krem Yoğun nem sağlıyor.Bu yüzden yağlı ve karma cilt tipleri için uygun olmayabilir.

*30 faktör güneş koruması içeriyor,

*Kapatıcılığı az.

*Pembe çiçek kapsülü içeriyor.

*Hoş bir çiçek kokusu var.

*Kuru ve normale dönük ciltler için uygun.Nemlendirmesi benim için fazla.

*Ciltteki kızarıklıkları kapatıyor.

*Glowy (ışıltılı) bir bitişi var.

* 40 ml

*Ivory ve Natural olmak üzere 2 tonu var. Ben medium'a(orta tona) karşılık gelen Natural'i kullanıyorum.



Sol tarafta BB Krem,sağ tarafta CC Krem Natural ton var.


Yavaş yavaş dağıtıyorum.


BB kremin tonu bana çok iyi uyarken CC kremin Natural tonu bana koyu geldi. Bronzlaşınca parlak bitişiyle çok daha hoş duracağını düşünüyorum.



Beni buralardan da takip edebilirsiniz:

4 yorum:

  1. İkisinide kullandım ve ikiside çook güzel ^.^ Bende ki CC de koyu renk olduğu için bronzlaşmayı bekliyorum güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CC krem bronz cilde mükemmel olacaktır.Sen de güle güle kullan Ceydacım:)

      Sil
  2. Bb kremini merak ediyorum ama kapatıcılığı sanırım pek iyi değil..

    merveylemakyajvemoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıda da belirttiğim gibi kapatıcılığı bir fondöten kadar tabi ki değil ama bb kremlere göre ideal.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!