20 Mayıs 2014 Salı

Ürün İncelemesi: Golden Rose Sexy Black Maskara


Bazı maskaraları ilk etapta sevemiyorum. Bu maskara da onlardan biri.
Tuhaf fırçasına alışmam zaman alsa da pratiklik kazandıkça fırçanın aslında çok kullanışlı olduğunu fark ettim.




Ambalajından başlarsak;
pembe parlak ambalaj siyah kadife dantel ile kaplanmış. Bu oldukça hoşuma giden bir ayrıntı oldu.


Fırçası ise;
İnceden başlayıp uca doğru yuvarlaşıp kalınlaşan plastik ,esnek bir fırça.
Uç kısmı en minik kirpiklere ulaşabilecek şekilde tasarlanmış.
Alt kirpikler için de uygun.

İlk uygulamada kıvırma ve uzunluk verdiği doğru ama ikinci uygulamada kirpikleri yapıştırabiliyor.

Ayrıca benim için uygulaması zaman alan bir maskara.
Kimi sabahlar geç uyanıp makyajıma uzun zaman ayıramadığımda bu maskarayı tercih etmiyorum.
Çünkü maskaranın kirpikleri tek tek tarayıp boyaması zaman alıyor.
Bol vaktim olduğu zaman kullanmak daha iyi oluyor.

Gün sonunda akma,bulaşma,kirpik diplerine dökülme gibi problemler yaşamadım.

Bioderma H2O ve La Roche Posay Misel Solüsyon ile rahatlıkla çıkarılabiliyor.

Dolgunluk bakımından sınırlı , kıvırma ve uzunluk bakımından başarılı bir maskara arayışındaysanız güzel bir alternatif.

Beni buralardan da takip edebilirsiniz:

7 yorum:

  1. Fırçası çok garipmiş =) Benim kirpiklerime en iyi gelen fırça şekli kıvrık olanlar ve kesinlikle Lash Architect 4D. Cılız ve seyrek kirpiklerimi sadece o adam ediyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, fırçası değişik.En küçük kirpiklere dahi ulaşması planlanmış.

      Lash Archietect 4 D'nin de fırçası güzel. Bir ara onu da denemek lazım.:)

      Sil
  2. Maskara kullanmayı çok severim bende.

    YanıtlaSil
  3. Ben de plastikk ve tombul fırcalı maskaraları cok begeniyorum. Bu maskara uzun suredir aklımda ama almak bir turlu kısmet olamadı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle.O halde Maybelline One By One'ı da seviyorsundur?

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!