26 Mayıs 2014 Pazartesi

Haftasonumun Kahramanları


Bu haftasonu fondöten kullanmayıp daha hafif olan Pure Beauty BB Kremi tercih ettim.
Toprak tonlarındaki Elite Kozmetik Mono Farın üzerine çok ama çok sevdiğim Maybelline Jel Eyeliner'ı geçtim. Göz makyajımı Oriflame The One maskara ile tamamladım.
Plastik fırçası tam sevdiğim gibi.

Allık olarak son zamanlardaki favorim Benefit Coralista Allık 'ı kullandım.
Her zaman kırmızı,bordo rujları tercih eden ben nasıl olduysa bu kez turuncu sürdüm.
Flormar Precious Lip Gloss.

Ve son olarak Similar parfümlerden Sierra 'yı sıkıp hazır oldum.

Beni buralardan da takip edebilirsiniz:

2 yorum:

  1. Maybelline Jel eye-liner'ı bende çok severek kullanıyordum. Ancak son zamanlarda çektikten en fazla bir saat sonra kuruyup kalıyor. Sanki böyle pul pul bir his veriyor ve çıkarması normal halinden daha zor oluyor. O yüzden artık kullanamıyorum. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapağı açık kalmışsa kurumuş ya da bayatlamış olabilir:(

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!