30 Mayıs 2014 Cuma

Bitenler #20


Bitenler kutum yine dolmuş. Hemen sıcağı sıcağına yazıp çoplerimi atmak istiyorum.
Bakalım neler bitmiş:

1.NPW Jojobalı Saç Maskesi:
Gratislerde satılan bu maske saçıma yetmedi.
Denediğim kadarıyla nemlendirmesini yeterli bulmadım.

2.Golden Rose Sexy Black Maskara:
İncelemesi burada.


3.Dove Beauty Finish Sprey Deodorant:
Hoş kokulu, koruması başarılı bir deodoranttı.

4.Fresh'n Soft İntim Mendil:
En sevdiğim intim mendilleri.Tekrar tekrar aldığım bir ürün.


5.Cettua After Night Fever Kağıt Maske:
Nemlendirmesi güzel.Kağıt maskeleri seviyorum.Yalnız bu maskenin içeriğinde türlü türlü paraben var.
Paraben konusunda hassassanız paraben içermeyen Watsons Tek Kullanımlık Yüz Maskelerini deneyebilirsiniz.

6.UDV Divine Issime Parfum:
Fransız menşeli, çok severek kullandığım bir parfüm. Yakın zamanda Gold Issime çeşidini almak niyetindeyim. Ayrıntılı yazısı burada.

7.Bio True Solüsyon:
Her zaman kullandığımdan.Yedekleri var.


8.Benri Kare Pamuk:
Çok severek kullanıyorum.
Stoğumdaki son paketimi de açtım. Blogger arkadaşlardan bu pamukların yenilendiğini ve çok aşırı inceltildiğini duydum. Yeni pamukları deneyen,bu durumu gözlemleyen var mı?

9.Acuvue Oasys Lens:
Yıllardır değişmeyen lens markam.Şimdi bu markanın günlük lensini deneyeceğim.

10. Yves Rocher Vanille Noire Edp:
Benim daimi favorim.Öyle çok seviyorum ki..
Yazısı burada.


Bir önceki bitenler yazım ise burada.

Bitenlerin bol olduğu bir hafta olsun :)

Sevgiler..

2 yorum:

  1. vanille noir'i en kısa zamanda almak istiyorum :-))

    YanıtlaSil
  2. Vanille noir i denemek istiyorum bende, yaz için ağır gelmez dimi canım ?

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!