25 Mart 2014 Salı

Bitenler #17


Bitenler yazısı yazmayı da okumayı da çok seviyorum.
Bitenler yazısı yazmak için ürünleri bolcana kullanıp bitirmeye çalıştığım doğrudur :)

Bakalım bu sefer neler bitirebilmişim:

1. Fresh'n Soft Gül Kokulu Islak Mendil:
Misafir boyu denilen büyük boylardandı.
Gül Kokulu Ürünler Dosyası #2'de de bahsetmiştim. Fresh'n Soft markasından ne alsam memnun kalıyorum.

Başlığa tıklayıp ayrıntılı incelememi okuyabilirsiniz. 
Bunun ambalajını atmayıp sıvı sabunluk olarak değerlendireceğim.

3.Bio True Lens Solüsyonu:
Demirbaşlarımdan.


4.Protex Hijyenik Sıvı Sabun:
Kokusunu çok sevsem de kıvamını yoğun buldum.
Büyüüük boy olduğundan uzun süre kullandım. Yine alacağım.

5.Cosmed Anti Selülit Losyon:
Kokusu güzeldi ama  yeterince kullanmadığım için etkili olup olmadığını bilemiyorum.

6.Bioderma ABCDerm H2O:
Aslında bu ürün çocuk ve bebeklerin temizliği için ama ben yüzümü ve boynumu silmekte kullandım.
Çok memnun kaldım. 


Şu sıralar kuruyan saçlarıma ilaç gibi geliyor.
Yazısı başlıkta.

Meslek icabı sürekli mürekkeple haşır neşirim. Tahta kalemini kullanırken kötü süprizlere hazırlıklı olmak gerekiyor. Neredeyse her çeşidini kullandığım bu ıslak mendiller kurtarıcım oluyor.

9. Urban Naturals Saç Kremi Sample'ları:
Selen Kozmetik'in yeni ithal ettiği saç bakım ürünlerinden.
İlk kullanımda bile farkı hissetmek mümkün.
Serumunda gözüm var. Elimdekileri biraz azaltayım hemen alacağım.

Krem kolonya vanilya kokuluydu. Hem ferahlatan hem nemlendiren değişik bir üründü.
Tam bitmedi. 2 yıldan fazla bir süredir benimleydi.Bozulduğunu düşünüyorum.
Kokusunda değişiklik var çünkü.
Ambalajını atmasam da saklasam mı diye düşünmekteyim :)

Bir önceki bitenler yazım için şuraya tıklayabilirsiniz.

14 yorum:

  1. şişesi güzelmiş, atma sakla bence:) gelsin yeni ciciler:)

    http://belgin-ce.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangisini ? Floriography'nin mi Laber'in mi?

      Sil
    2. Laber için söylemiştim ama öbürü de güzelmiş:)

      Sil
    3. Floriography'i sıvı sabunluk yaptım.
      Atmaya kıyamadım :)

      Sil
  2. Oh yenilere yer açılmış demektir. :)))

    YanıtlaSil
  3. Urban Naturals'ı bende çok merak ediyorum, elimde de bir sürü deneme boyu var bir türlü sıra gelmedi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç kremi hakkında olumlu yorumlar duyuyorum bu aralar ama şampuanını övdüklerini duymadım.

      Sil
  4. Urban'In bu serisindeki şampuan aşırı kepek ve kaşıntı yaptı bende :( Ovex, verdiği nem ve saçımın kabarıklıgını azaltması nedeniyle çok sevdiğim bir ürün oldu. Tam denizden vs sonra kullanılacak bakım ürünü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Urban şampuan hakkında olumsuz yorumlar duyuyorum hep.Elimde 2 sample'ı var .
      Kullanmaya korktum.

      Ovex başarılı bir ürün ,evet.
      Ovex'i sevdim .

      Sil
  5. Ovex'e bayılıyorum, çok çabuk etki ediyor. Laber bende de var bana alkol kokusu yoğun geldiği için ısınamadım ama eşim çok sevdi :) Onun sayesinde bitenlere ekleyebileceğim :) Gelsin yeniler

    YanıtlaSil
  6. Haklısın Ovex hemen etki ediyor.

    Laberde ilk zamanlar yoğun alkol kokusu yoktu.Son zamanlarda yoğun alkol kokusu ve renginde,yapısında değişmeler oldu.
    Yoksa memnundum.

    Evet,gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!