11 Şubat 2014 Salı

Lens Market Alışverişim #4


Gelenekselleşmiş lens alışverişlerimin yenisiyle merhaba!
Lenslerimi yıllardır Lens Market.Com 'dan sipariş ediyorum.Bugüne kadar hiç bir problem yaşamadım. Çok hızlı ve ilgili olduklarını her fırsatta dile getiriyorum.
Verdiğiniz sipariş ertesi gün elinizde oluyor.
Stok sorunu yaşamıyorlar.

Optikten lens almaya kalktığınızda hem daha pahalı hem 1 hafta bekletiliyorsunuz.
Lensmarket'in hem piyasaya göre uygun fiyatlı olması hem de hızlı gönderim yapmaları beni sadık müşterileri haline getirdi.

Her zaman kullandığım Acuvue Oasys lenslerin kutusu 59.90 TL.
İki kutu alana Bio True Solüsyon hediye.
Ya da Renu Solüsyon 2 TL.
Ben Renu'yu seçtim.

Yani tüm alışverişim 121.80 TL tuttu.
Ne alırsanız alın kargo ücreti ödemiyorsunuz.

Son kullanma tarihleri 2018/7.
Oldukça uzak bir tarih.

Şimdi aklımda günlük kullan at lensler var.
Aylık lenslere göre daha steril olur diye almak istiyorum.
Özellikle yolculuklarda çok iyi olur.

9 yorum:

  1. değişik ürünler denemenız ne hoş*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cesaret edebilirsem günlük lenslere geçeceğim bakalım:)

      Sil
  2. Gule gule kullan cnm ,gunlukler daha kullanisli

    YanıtlaSil
  3. Ben daha 4-5 aylık lens kullanıcısıyım. Gözlüğe alıştığımdan arada lens takıyorum. Biofinity lenslere optikte 100 küsür tl ödemiştim. Şimdi siteye bakınca 72,90 tl çok uygun geldi. Sipariş vermek istiyorum ama hala içimde bir kurt var. Siteden alacağım lenslerde 'Acaba sıkıntı çıkar mı? Gözlerime zarar verir mi?' diye. Ne dersiniz? Bir şans versem mi siteye? Çok kararsızım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lens market'e güvenebilirsiniz.
      Ben yıllardır buradan alıyorum.Hiç bir problem yaşamadım.
      Sevgiler..

      Sil
  4. Sene bilmem kaçta :) aldığım lenslerle şapır şapır akan gözlerim sonucunda uzak duruyorum. Doktor muayene etti aynı yerde lensi taktım ama sürekli sulanma batma yaptı. :( üzgünüm bu yüzden ancak bakabiliyorum böyle.

    YanıtlaSil
  5. Ben de günlük lens kullanmaya yeni yeni başladım :) hem çok iyi hem de daha steril. Kesinlikle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  6. Bende ayni lens markasini kullanıyorum cok memnunum. Bu ayın basinda atasun optikten kutusunu 50 liraya aldim aklinda bulunsun. :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!