7 Şubat 2014 Cuma

Dermobakım Alışverişim



Yeni bir alışveriş.
Bu seferki alışverişim seboreik dermatit için doktorumun önerdiği Pirdolin ve Sedolin'i içeriyor.
Son alışverişimde yerel bir eczaneden 125 ml Pirdolin'i 19 TL'ye almıştım.
Dermobakım'da ise 300 ml Pirdolin 22.50 TL.

Sedolin'in fiyatı da aynı.

Kükürtlü ürünlerin seboreik dermatite iyi geldiğini öğrendiğim için Moos Kükürtlü Şampuanı da sepete attım.
200 ml 14.25 TL.

Turp özlü Farmona Seboravit Şampuan ise 23.20 TL
Son üç şampuanı daha sonra denemek için aldım.
Şuan Pridolin - Ketoral ikilisini kullanıyorum.

Smilac mama yeğenimin.
900gr olanı sipariş etmiştik.Yerine 400gr geldi.
Ama faturada 900gr ücreti alınmıştı.
Yanlışlığı fark ettiğim gibi müşteri hizmetlerini aradım.
Özür dileyip farkı iade edeceklerini belirttiler.
Ulaşılabilir ve çözüm odaklı olmalarını sevdim.

Ayrıca son zamanlarda online satış yapan bazı sitelerin sattıkları ürünlerin son kullanma tarihlerine dikkat etmemelerinden dolayı sıkıntı yaşayan arkadaşları görünce açıkçası aynı sıkıntıyı ben de yaşar mıyım diye korktum ama son kullanma tarihlerinin hiç de yakın olmadığını görünce içim rahatladı.
Bu da sitenin benim için diğer artısı oldu.



Siparişime ekledikleri hediyelerle de beni mutlu ettiler.

Tekrar alışveriş yapacağım bir site keşfetmiş olduğum için memnunum.


6 yorum:

Hadi sen de fikrini söyle!