28 Şubat 2014 Cuma

10 Ürünlük Neler Bitirdim Yazısı #16


1.Reipinol'a Papatya Özlü Maske:
Serum içeren kağıt maskenin yapısını biraz sert buldum. Hafif,belli belirsiz bir kokusu var.
Reipional'a Gül Özlü Nemlendirici Yüz Maskesinin nemlendirmesini bu maskeye göre daha yoğun buldum.
Watsons Japon Gülü Özlü F Vitaminli Yüz Maskesi diğer bir alternatif.İlk ikisine göre daha fazla nemlendirirken, maskenin yapısı daha yumuşak.Böylece kolaylıkla cilde uyum sağlıyor.Bu tarz bir maske alırsam büyük ihtimal Watsons'ınkilerinden tercih edeceğim.

2.Abba Herbal Moisture Conditioner:
Bu saç kreminin kokusuna bayıldım.
Mis gibi nane / mentol kokuyor. Diğer yıkamaya kadar da saçta kokusu kalıyor.
Nemlendirmesi başarılı.


3.Organicum Yağlı Saçlar İçin Şampuan:
Nihayet 3.kutu da bitti. Tam organik sertifikasına sahip bu şampuan saf bitki özsuları ve yağlarından oluşan özel bir formül içeriyor.Severek kullandım.Daha fazla ayrıntı için tık tık


4.Klorane Isırgan Otu İçeren Şampuan:
Benim için tam bir felaket oldu.Saçlarımın daha hızlı yağlanmasına neden oldu.
Klorane Yulaf Sütü İçeren Sık Kullanım Şampuanından ne kadar memnun kaldıysam ters orantılı bir şekilde Isırgan Otu İçereni alıp kullandığıma o kadar pişman oldum.
Saçlarım bu şampuanla doğru düzgün temizlenmedi bile.
Bu yüzden bitiremedim bile.

5.Lancome La Vie Est Belle Edp:
En sevdiğim koku.Yenisini alacağım yakın zamanda.
İncelemesi burada.

6. Totes Meer Yüz Maskesi:
Gratis'ten aldığım bir maske.Alelade bir ürün.

7.Abba Color Protection Conditioner:
Boyalı Saçlar İçin Renk Koruma Özellikli saç kremi mis gibi vanilya kokuyor.
Nemlendirmesi Mint'e göre daha başarılı bence.



8.Apaks 70'li Disk Pamuk:
Çift dikişli olması, makyajımı temizlerken dağılmaması tercih sebebim.
Benri ile dönüşümlü kullanıyorum.

9.Bio True Solüsyon:
Her zamanki solüsyonum.Memnunum.Yedekleri hazırda.

10.Nivea İnvisible for Black & White Sprey Deodorant:
Koruması gayet iyi.Ama Stress Protect daha iyi.


Bitenlerim bu şekildeydi. Bir önceki bitenlerimi okumak için tık tık.

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Abba'dan ben pek memnun kalmamıştım, gerçi bendekide sendeki gibi tester türü bir üründü pek bişeyde anlamadım diyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnun kaldım.
      İlk denemede bile yumuşacık yaptı saçlarımı.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!