1 Şubat 2014 Cumartesi

Ürün İncelemesi: Lancome La Vie Est Belle Edp


La Vie Est Belle'i Boyner Alışverişim sırasında kofre olarak almıştım.
Şuan bitmek üzere olduğu için fotograflayamadım.
Bunun yerine Lancome'un kendi görselini kullanmayı tercih ettim.

La Vie Est Belle Fransızca'da Hayat Güzeldir anlamına geliyor ve parfümün hayatı güzel hissettirecek kadar hoş bir kokusu var.




frantica'dan aldığım koku piramidinin üzerine Türkçelerini yazdım ki ana,orta ve alt notalarını daha iyi anlatabileyim.

Piramitten de anlaşılacağı üzere ana notalarda frenk üzümü ve armut var.Yalnız sıktığım ilk anda armut kokusu yerine yoğun şeker kokusu alıyorum.

Orta notalarda ise portakal çiçeği, nadir bulunan iris ve yasemin bulunuyor.

Alt notalarında paçuli,tonka fasülyesi, vanilya ve pralin var.

Parfüm genel olarak şekerli ve vanilyalı bir koku.
Ama kokuyu çekici kılan orta notalarda kullanılan çiçek kokuları.
Özellikle iris çiçeği parfümü farklı kılıyor.

Yoğun olduğu için bazılarına ağır gelebilir.
O kadar yoğun ki bir iki fısı yetiyor ve saatlerce kalıyor.
Kalıcılık konusunda çok başarılı.

Parfüm Victor & Rolf 'un Flowerbomb'ına dupe olarak gösteriliyor.
Daha uygun fiyatlı benzer bir koku içinse BBW Sensual Amber önerilebilir.

Sıcak,şehvetli,sofistike,yoğun..

Parfümü sıktığımda adının hakkını vererek hayat güzeldir dedirtiyor.
Ne tuhaftır ki koku beni sarıp sarmalıyor.

Sanki bana optimizm aşılıyor.

Kokunun ruh haline etkisine inananlardanım.
Ve bu koku kendimi iyi hissettiriyor.


7 yorum:

  1. Ay bunun dizaynina asigim ben, tatlim koku çok mu sekerli? Biri gözümü korkutmustu :) son notalar da tadindan yenmez, ayrica o fragrantica iyi var yaa o site♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şişesi gülen yüz şeklinde:)

      Aslında şeker kokusu ilk sıkıldığında baskın,yavaş yavaş iris,vanilya ve diğer çiçek kokuları duyuluyor.
      Deneyip de al derim çünkü kimisine ağır gelebiliyor.

      Frantica çok iyi ya gerçekten çok faydalı oluyor.

      Sil
  2. Cok guzel bir koku gule gule kullan cnm

    YanıtlaSil
  3. Vanilya ve portakal çiçeği varsa benim için yeterli =) Güle güle kullan

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!