6 Ocak 2014 Pazartesi

Aralık Lilakutumdan Neler Çıktı?


Aralık Lilakutusu geleli çok oldu ama benim durum malum.
Uzun bir süre bağlanamadım.
Şimdi geç olsa da paylaşıp arşivimde bulunmasını istedim.



Kutumdan neler çıktı tek tek bakalım:

* Alix Avien oje:
Rengi hoş.

*Cosmozone Ozon Terapi Yüz Yıkama Sıvısı:
Yüz bakım ürünlerini seviyorum.Bunu da keyifle deneyeceğim.

*Lionesse Kirpik Kıvırıcısı:
Neden bilmem ben kirpik kıvırıcılarından korkuyorum.
Yine de bilen biriyle deneyebilirim ya da birine hediye ederim.


                                          *HB Saç Dökülme Karşıtı Şampuan:
                          Şampuan hastası olarak bunu da denemeye can atıyorum.

                                          *Serotis Kulak Temizleme Köpüğü:
İlginç bir ürün.Kullanımıyla ilgili bir video var mı bilmiyorum ama yanlış uygulama yapmaktan korkuyorum.Malum kulak hassas bir organ.


                                           * Cyrene Shea Butter 25 ml:
                                      Tam boyu bende var.Severek kullanıyorum.
                                      Yazısı da burada.

                                           * Oz10X Ozonlu Ayak Bakım Losyonu:
                                       Ozonlu olması ilgimi çekti.
         
                                           * NYX Lipgloss:
                                       Kiremit rengi gibi.Rengi bana göre değil.Keşke kırmızı çıksaydı.
                                       Bunu ablama vereceğim.

Kirpik kıvırıcı ve lipgloss dışındaki diğer ürünleri sevdim. Kutuyu genel olarak beğendim.
Kutunun sunumu da güzeldi ama yine de bir yılbaşı süsü ya da mini bir mum eklense sunumu zenginleştirirdi diye düşündüm. Yılbaşı temasına uygun olurdu.

Ayrıca firmadan kutu sayısının artırılmasını talep ediyoruz.15 dk içinde kutular tükeniyor ve çoğu almak isteyen kişiler alamıyor.Site çöküyor.Hata veriyor.Geriliyoruz.

Firmaya bu ricamı ilettiğimde kutu sayısının hiç de az olmadığını ama yine de yetişmediğini,bunun üzerine çalışmalar yaptıklarını belirttiler.

Anlayacağımız talep çok.

Hızlı ve şanslı olan kazanır edasıyla ben Şubat ayında yine şansımı deneyeceğim çünkü 19 TL'ye kendime süpriz yapmak hoşuma gidiyor.Yeni ürün keşfi de ekstrası.

                              Diğer ayların kutularını incelemek isterseniz:

                                              *Kasım Lilakutusu

                                              *Ekim Lilakutusu

                                              *Eylül Lilakutusu

10 yorum:

  1. Güle güle kullan:)kirpik kiv.bende kullanmiyorum ve senin gibi çekiniyorum.lipglossun renginde benim de var açik tenliyim ilk bende yakistiramadim kendime ama zamanla alistim.yazin bronz makyajla iyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lipglossu bir kere denerim bakalım yakışacak mı:)

      Sil
  2. Kulak losyonu denen şey ve nyx glosunun rengi dışında hepside çok hoşuma gitti keşke kasımda bu kutu benim olsaydı dedim :) malum nyx kalpleri fetheder :) güle güle kullan tatlım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kulak temizleme köpüğü benim ilgimi çekti ama denemeye çekiniyorum.
      Dur bakalım belki denerim:)

      Sil
  3. Kulak köpüğü ilginçmiş merak ettim:)

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzel ürünler güle güle kullan bakalım :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan. Kutular bitmeden yetişebilseydim bende alacaktım :)
    Buarada mimlendin hihi :) http://gzmgdr.blogspot.com/2014/01/mim-8-kazak-havas.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyo mimlenmişiiim:)

      Fırsat bulur bulmaz yapacağım canım.

      Teşekkür ederim:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!