11 Kasım 2013 Pazartesi

WATSONS BİR NUMARALI MARKA SEÇİLDİ!


AVM’lerde tüketicilerin beğendiği ve tercih ettiği 1 Numaralı Markalar Tüketici Araştırması sonuçlandı. AVM’lerde en beğenilen ve tercih edilen perakende markaların Kişisel Bakım ve Kozmetik kategorisinde Watsons, bir kez daha tüketiciler tarafından bir numaralı marka seçildi.

Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği tarafından 4-27 Ekim 2013 tarihleri arasında 11 ilde gerçekleştirilen araştırmaya göre, 11 kategoride en beğenilen ve tercih edilen perakende markaları seçildi.

Kozmetikten kişisel bakıma, binlerce ürünü uygun fiyatlarla sunan ve 40 ilde 119 mağaza ile tüketicilerine ulaşan Watsons, kişisel bakım ve kozmetik kategorisinde en beğenilen ve en çok tercih edilen marka oldu.

Araştırma, İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Adana, Bursa, Trabzon, Gaziantep, Diyarbakır, Denizli ve Konya olmak üzere toplam 11 ilde gerçekleştirildi.

Watsons'ta her zaman daha fazlası var...


A.S. Watson Group:

• 33 pazarda 20 perakende markası ile yer aldığı 10,000’den fazla mağazası ile dünyanın en büyük uluslararası sağlık, güzellik ve yaşam tarzı perakendecisidir.

• Watsons markası ile Asya’nın lider sağlık ve güzellik perakendecisidir. Watsons, 3500’den fazla mağaza ve 900’den fazla eczane ile Çin(Çin, Hong Kong, Tayvan ve Macau), Singapur, Tayland, Malezya, Filipinler, Kore, Endonezya, Ukrayna ve Türkiye dahil 12 pazarda faaliyet göstermektedir.

• Avrupa’nın en büyük lüks parfümeri ve kozmetik perakendecisi olarak 1600’ün üzerinde mağaza ile 16 farklı pazarda yer almaktadır. Bu mağazalar Marionnaud, ICI Paris XL ve The Perfume Shop adlı 3 perakende markası altında operasyonlarını sürdürmektedir.

5 yorum:

  1. Aaa konya da da değerlendşrme yapılmış.. Benim de en sevdiğim mağazalardan biridir Watsons..:))

    YanıtlaSil
  2. bende severim
    tek markanın değil birsürü markanın bir sürü farklı ürünü
    kadınlar için cezbedici bir yer :)

    Söylememden geçmeyeceğim headerini çok beğendim :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!
Ama lütfen link bırakma.