27 Kasım 2013 Çarşamba

Ürün İncelemesi: Bebak Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli & Tonik



Şurada size Bebak ailemi ayrıntılarıyla anlatmıştım.
İşte o Bebak aileme yeni üyeler katıldı!

Özellikle kışın kuruyan cildim için iyi bir alternatif bulmuş oldum.

Ayrıca bu yeni üyelerde içerik bakımından oldukça titiz davranılmış.
Alkol ,paraben ve alerjen içermeyen bu ürünlere ayrıntılı bakalım derseniz:


* Bebak Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli:

İçinde mikrotanecikler var ama bunlar cildi çizmiyor.
Jel E Vitamini,papatya çiçeği ve badem özleri içeriyor.
Bu da cildi kurutmadan,germeden temizlemeye olanak sağlıyor.
Kullandıktan sonra ferahlık ve yumuşaklık hissi vaad ediyor.
Hafif yapılı, hoş kokulu bir ürün.
Ben kokusunu güle benzettim.



* Bebak Tonik:

İçinde alkol barındırmadığı için yüzü germiyor.
Yapısı çok hafif.
Yine bu ürünün de içinde E Vitamini, papatya çiçeği ve badem özleri var.
Ciltteki kiri,yağı ve makyaj kalıntılarını nazikçe temizliyor.
Hassas ciltlere güvenle önerilir.


2 yorum:

  1. Bu seriyi çok merak ediyorum, satışa sunulduğunda yağlı ciltler için olanını alacağım hemen :) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!