17 Ekim 2013 Perşembe

Watsons Pirinç Özlü ve B3 Vitaminli Yüz Maskesi


Tek kullanımlık maskelere bayılıyorum.
Özellikle kağıt maskeler kullanım açısından çok pratik.
Watsons'tan aldığım bu maske cildi beyazlatmayı ve kahverengi lekelerin rengini açmayı vaad ediyor.
Tabi bir kullanımda bunu başaramayacağından bu vaatleri gerçekleştirip gerçekleştiremeyeceğini bilemiyorum.

Kısa vadede etkilerinden bahsedecek olursak içeriğindeki elma,papaya,incir,kivi gibi meyve/bitki özleri ve pirinç özü sayesinde cildi aydınlatıyor ve cilde canlılık katıyor.


Kore menşeli kağıt maskenin uygulaması çok pratik.

Bitki özleri ağırlıklı serum (23 ml )içeren kağıt maskeyi göz ve dudak kısmınız açık kalacak şekilde yüzünüze yerleştiriyorsunuz.
15 dk bekleyip yüzünüzden alıyorsunuz.

Alkol,lanolin ve paraben içermeyen bu maskeyi ben sevdim.
Tekrar alacğım bir ürün.

Sevgiler.

3 yorum:

  1. Bende seviyorum kağıt maskeleri :D

    YanıtlaSil
  2. Biara organik pirinc unu maskesi yapiyodum hic ise yaramaynca biraktm bu maskeyi deniyim bide belki ise yarar:)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!