23 Ekim 2013 Çarşamba

Gül Kokulu Ürünler Dosyası #1

Herkese merhaba!
Bu yazımda size mis gibi gül kokan ürünlerimden kısaca bahsedeceğim.


İlk ürün geç tanıştığım ama çok sevdiğim Cala marka gül kokulu makyaj temizleme mendilleri.
Sadece Gratislerde satılan bu mendiller 30 adet içeriyor.


İşte en en sevdiklerimden!
Baymayan,kalıcı, müthiş bir gül kokusu.
Amacı dışında kullansam da çok memnunum.


Takip edenler Watsons'ın ıslak mendillerine nasıl müptela olduğumu bilirler.(bkz)
Yine favorilerimden mis kokulu ıslak mendilim.
10'lu bu mendiller yeterince ıslak ve çok iş görüyorlar.

Her çantaya en az bir tane lazım diyorum ve Gül Kokulu Ürünler Dosyasının 1. etabını tamamlıyorum.Umarım bu yazı serisini sevmişsinizdir.

Gül kokulu ürünler konusunda tavsiyelerinize açığım.
Sevgiler:)

23 yorum:

  1. Bilmiyorum kullanıyor musun ya da biliyor musun ama gülsarayı - gül kolonyası diye bir ürün var. Gül kokusunu sevmezdim, fakat bayıldım. Böyle tatlı ve temiz bir koku. Eğer gül seviyorsan bulunca kaçırmadan almalısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de var gülsarayı ürünlerinden bir an önce bitirmeyi hatta atmayı düşünüyorum.
      Haberlerde okumuştum, hijyenik olmayan ürünler arasında çoğunluğu gül sarayı oluşturuyordu :/

      Sil
    2. İçeriği mi temiz değil?

      Sil
    3. Ben de aldıktan sonra internette araştırdım ama böyle bir haber okumamıştım. Şimdi tekrar baktım, gül kolonyası listede yazmıyor :/ Fakat bu yine de steril olduğunu kanıtlamıyor elbette.

      Sil
    4. İçerik listesini incelemek lazım.

      Sil
  2. oriflame in bu aylarda katalogda olan duş jeli( kreminini) tavsiye ederim. ben de gül kokularına aşığım.. kesinlikle almalısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin bu mu Burcucum?
      http://tr.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=30019

      Sil
  3. MADEM TAVSİYE EDİYORSUN
    DENEYEYİM O ZAMAN TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  4. Cala mendilleri son dönemde çok görüp merak etmeye başladım bende.Benim en sevdiğim gül kokulu ürün iseTBS güllü el kremi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer çeşitlerini almadığıma pişman oldum.

      Sil
  5. merhaba, ben zaten gül kokusuna bayılıyorum, durance gül osmanthus normal parfümünü kullanıyorum ben de ve ayrıca cala makyaj temizleme mendiline cesaret edememiştim acaba nasıl diye fikir verdi en azından :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cala Waterproof makyajı çıkarma konusunda nasıldır bilmiyorum ama normal makyajı rahatlıkla çıkardı.
      Sevgiler:)

      Sil
  6. Caladan alırım ozaman herkesden olumlu yorumlar geliyor :D

    YanıtlaSil
  7. merhaba,
    Eyüp Sabri Tuncer'in oda kokuları ve vücut kremleri de var gül kokan,
    link vermek sorun olmazsa : http://shop.eyupsabrituncer.com/est-1923-millions-of-roses-3-lu-set
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Gül kokulu ürünler bana ağır geliyor ama böyle hafif bir koku bulursam alabilirim ama onuda açmadan nasıl anlayacağız o var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül kokuları genellikle pek hafif olmuyor:/
      Haklısın.

      Sil
  9. ben de bu ay avondan gül kokulu kavanozda bir balm aldım ama daha kullanmadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum gözümden kaçmış.
      Kullanınca yorumlarını paylaşırsan seviniriz:)

      Sil
  10. Harika ve mis kokulu bir post olmuş :))

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!