8 Ekim 2013 Salı

Ben Saat Tasarlarsam:)

SaatiniYarat  sitesini çok sevdim.Oyun oynar gibi sürekli saat tasarlıyorum:)
Bakalım tasarımlarımı beğenecek misiniz:)


Eh bir blogger saat tasarlarsa işte ortaya bu saat çıkar:)


Kedi severlere özel,sade tasarım bir saat oldu.


Bu aralar mottom olan bu güzel sözü saatte de görmek istedim.


Yine retro tarzda bir kol saati.

Saat tasarlamak çok keyifli bir işmiş:)
Ben çoğunda kendi görsellerimi kullanmayı tercih ettim.Tam zevkime göre oldu.

En çok hangi saati sevdiniz?


Siz de buradaki çekilişime katılıp kendi tasarım saatini kazanacak şanslı 3 kişiden biri olabilirsiniz.
Hadi elinizi çabuk tutun!



2 yorum:

  1. Sevdanin Dünyasinda da gördüm bunu. Ben girmeyeyim bu siteye, bir daha cikamam yahu :)) Ilki favorim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceli ama:)

      İlki komidinimin üstünde olsa bakar bakar dururum:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!