31 Ağustos 2013 Cumartesi

Konuk Yazar #6 Tuğçe'nin Kaleminden

Merhabalar!

Bugün sizlere Her Şeyden Bir Tutam blogundan sesleniyorum. Sevgili Zehra'ya bu güzel teklifi için teşekkür ederek yazıma başlamak istiyorum. Daha önceden de blogumda bahsetmiş olduğum bir üründen söz edeceğim.

*** Bourjois Healhty Mix Concealer ***



Severek hatta bayılarak kullandığım bir concealer. Fiyatı biraz yüksek olsa da inanın kullanıp,başarısını gördükten sonra fiyatını hakettiğini sizde düşüneceksiniz. Ayrıca indirimleri takip edip,indirimde yakalarsanız da tadından yenmez! :)

Bendeki en açık tonu 51 Light Radiance



Mükemmel bir kapatıcılığa sahip. Hafif bir yapısı var ben göz altlarım da kullanıyorum sağlıklı ve aydınlık bir görünüme kavuşturuyor. Göz altlarını nemlendiriyor ve çizgilere dolmadan kapatıyor. Ben göz altıma pıt pıt pıt parmağımla yediriyorum ama fırça ile de uygulamak mümkün.

Ayrıca sivilcelerinizi kapatmak içinde kullanabilirsiniz.

Bu arada cilt ürünlerinde kokuya önem veriyorsanız bu kapatıcının kokusunu çok seveceksiniz! Meyveli bir kokuya sahip! :) Ben kokusunu çok seviyorum. Bağımlısı olduğum bir ürün.

Çok bereketli bir ürün çok az bir miktar ile uygulamak yeterli oluyor.


Beni ve Zehra'yı takip etmeyi unutmayın...


RENKLİ GÜNLER
Tuğçe'nin Kaleminden Sevgiler...  

4 yorum:

  1. Alınacaklar listemde güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir bulsam şu markayı fondötenini de alacağım:)

      Sil
  2. Bende çok severek kullanıyorum çok iyi kapatıcılık sağlıyor ve çizgilere dolmuyor daha ne olsun. :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!