16 Temmuz 2013 Salı

Tavsiye Meleği'nin İlk Yorumu


Herkese merhaba.5 gün önce kargo bir paket getirdi.Paket Tavsiye Kanalındandı.Tavsiye Kanalı faaliyete başladığından beri üyeyim ama deneyimlemem için hiç ürün gelmemişti.
Aylar evvel English Home kampanyasına katılmıştım.Markayla ilgili yorumlarımı yazmıştım.


Aylar sonra tam da sevdiğim gibi vintage tarz bir mutfak tutacağı,yumuşacık minik bir havlu ve soft kokulu bir vücut losyonu süpriz bir şekilde gelince çok mutlu oldum.Mutfak tutacağı yemek yaparken çok işe yarayacak.Havluysa bambudan ve yumuşacık.Hem de pudra rengi:)

English Home mağazalarına bayılıyorum.Her AVM'ye gidişimde uğrarım.O vintage nevresim takımları, çerçeveler, kutular...
Mağazaya girince düşte gibi hissediyorum kendimi. ( bknz:English Home )
Böylesine sevdiğim bir markanın ürünleri süpriz bir şekilde gönderilince doğal olarak çok sevindim.

Siz de böyle süprizler yaşamak istiyorsanız hemen buradan tavsiye meleği olun ve deneyimlerinizi paylaşın.


8 yorum:

  1. Tavsiye kanalı'nı ilk sendne duydum ve anında kaydoldum :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Güle Güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın.. keşke katılsaydım ben de ne güzelmiş :) ben de üyeyim ama başvurmamıştım..
    english home un yastık kılıflarından aldım puantiyeli çook güzel oldular..
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Başka kampanyalara artık kısmet.
      Puantiyeye bayılırım.Eminim çok güzellerdir:)
      Ben de kupa almak istiyorum English Home'dan.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!