14 Mayıs 2013 Salı

Watsons Alışverişim

Herkese merhaba!
Bu hafta blogumda alışveriş içeren postlar göreceksiniz.
Zira bu alışverişleri yapabilmek için başıma gelmeyen kalmamıştı.(Bknz)
Twitterda takipleştiklerimiz hatırlayacaktır bir süredir takma kirpik arayışındaydım.
Tavsiye istediğimde çoğunluğun cevabı Ardell oldu.
Almaya kalktığımda 'Gerçek insan saçından
yapılmıştır.'ibaresini okuduğumuzda arkadaşım'DNA vardır onda yaa.'diye tepki verince almaktan vazgeçtim.
Aslında çok da sorun değil ama daha basit bir kirpikle başlamam daha iyi olacak diye düşündüm ve Watsons'tan iki tane yapay/takma kirpik aldım.
(Ardell'ler aklımda kaldı.Alacağım ama önce bunlarla bir alıştırma yapayım:))
Double Volume kısalı uzunlu oldukça koyu bir kirpikken Intense Volume daha dramatik görünüm isteyenler için içten dışa uzayan tipte bir kirpik.
Özel günlerde kullanmak için bulunsun diye aldım.
Çifti 10 TL.
İki çift 20 TL.
Oldukça uygun değil mi?

Bir de Golden Rose kapatıcı ve ponza alındı.
Kapatıcı arkadaşın Turkcell kampanyasıyla 10TL'den 5.70 TL'ye düştü.Ponzaysa 3 TL.

Gratis alışverişimin de 2.partını yazmaya çalışacağım.

Sevgiler.


14 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini :)
    benim aldıklarıma da bakmak istersen beklerim
    http://mel-makyajkutusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Bu alışverişleri yapabilmek için başıma gelmeyen kalmadı demişsin olsun,alışveriş uğruna çekilen çile kutsaldır :)) Güle güle kullan hepsini.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen.Gratis alışverişim Part1'de başıma gelenleri yazdım:)
      Baya çile çektim ama dolu dolu da alışveriş yaptım.

      Sil
  3. Hepsini de iyi günlerde kullanın hayırlı olsun =)
    Belirtmeden geçmek istemedim insan saçından yapılan kiprikler hakkında hangi arkadaşınız "DNA vardır onda yaaa.." diye söylemişse yanlış söylemiş. Saç,kirpik,tırnak vb kreatin esaslıdır. Saçlardan DNA analizi yapılmaktadır ancak DNA saç kökünden kopmuşsa o KÖK kısmı içinde mevcuttur! Bunun dışında DNA'dan korkmanız gerekmez protein yapılı oldugu için en ufak bir ısıl işlemden etkilenir ve yapısı bulunur kaldıki böyle ürünler strilize edilmeden piyasaya sunulmaz =) (unutmadan ben Biomühendisim içinizi rahatlatmak için belirtmek istedim sadece. DNA dan korkmanıza gerek yok =) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim.
      Gayet çıklayıcı olmuş.Ben de arkadaşım gibi düşünmüştüm.
      Ama kök kısmı mevzu bahis diyorsunuz.
      Evet,steril edilmeden piyasaya sürüleceğini sanmıyorum ben de.
      Dediğim gibi aslında çok sorun değil ama insanın aklında hep bir soru işareti kalıyordu.İçimi rahatlattınız:)
      Teşekkürler.

      Sil
  4. Takma kirpikleri tek başına takabildin mi memnun kaldın mı diye merak ettim. El becerisi isteyen bişey mi yoksa yapıştırması kolay mı ona göre alalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz denemedim Seyyahçım.
      Nasıl yapıştırılacağını uygulamalı videolardan izledim bakalım yapabilecek miyim:)

      Sil
  5. Kirpikleri tek başına takabildin mi kolay oldu mu diye merak ettim. Bir de memnun kaldın mı yorumunu bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cuma akşamı takacağım.Yorumlarımı eklerim yine.Sevgiler

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!