12 Mayıs 2013 Pazar

Çekiliş Kazandım:)


Gök Delindi Tasarım Yağıyor blogunun tatlı sahibesi geçtiğimiz günlerde çok güzel bir çekiliş düzenlemişti. 3 kazananın olacağı çekilişte çook sevdiğim parfüm Vanille Noire'in mini boyunun olduğunu görünce çok isteyerek çekilişe katılmıştım.
Kazananlardan biri olduğumu duyunca çok sevindim.
Hediyelerim bu şirin mi şirin torbanın içinde geldi.

Vanille Noire'ı sanırım kullanamayacağım çünkü kıyamıyorum:)

Neler mi geldi?
- Mini boy Vanille Noire 5 ml
- Badem aromalı Yves Rocher dudak balsamı
- 2 güzel kalem
- Not mandalları ( Çok şirin )
- 2 Yves Rocher numune ( Biri parfüm biri krem numunesi)
- Kese içinde çikolatalar ( Şemsiyelisine bayıldım:))

Gök Delindi Tasarım Yağıyor blogunun sahibesine bu özenli paket için çok teşekkür ederim.3 gün sonra doğum günüm.Benim için güzel bir doğum günü hediyesi oldu.
Sevgiler

12 yorum:

  1. güle güle kullan.çekilişime beklerim

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan :) bende kıyamıyorum parfümü kullanmaya
    3ncü paketi kazanan olmuştum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi:)
      Minyatür gibi çok sevimli.
      Teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Tebrik ederim canım güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Kazananlardan biride bendim:) Bende kıyamıyorum parfümü kullanmaya:) Güle güle kullan hepsini^^

    YanıtlaSil
  5. Çok mutluyum şuan :) Yaprak ve Hatice'de yorumlara katılmış, süper olmuş :) Hediyeleri beğenmenize çok sevindim kızlar, parfümlere de kıyın artık ;) Olmadı ben yine bir parfüm çekilişi yapayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepsi yorum yaptı:)
      Parfümlere kıyamıyoruz çünkü çok şirinler:)

      Sil
  6. Güle güle kullan inşallah :D

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!