4 Mart 2013 Pazartesi

Watsons Alışverişim

Herkese merhaba.
Cumartesi günü Watsons'a gittim.
Rimmel Apocalypse sormaya diye gitmiştim.Henüz gelmemiş.
Zibilyon tane rujum olmasına rağmen bu konuda gözüm niyeyse hiç doymuyor.
Zaafım var belli.
Elim boş çıkmayım,günaha girerim,Watsons'tan eli boş dönülür mü dedim.
Pure Beauty Bulgarian Rose BB Krem sordum.
O da cıx yok.
İstediğim hiç bir şeyi bulamadım.:(


Sonra 8x4 deo'lar set halinde indirimdeymiş.2li deo 7.50 TL.
Bir set kendime bir set de nişanlıma kaptım.
Normalde tanesi 5.50- 6.00TL oluyor.Baya uygun bence.
Hem artık roll-on kullanmıyorum,sprey daha iyi oluyor.

Sprey deo'ları da böylece stoklamış olduk.
En azından elim boş çıkıp da günaha girmemiş oldum:)

8 yorum:

  1. çok uyguna almışsın canım benim de hazır indirimdeyken aynen bu şekilde stoklamam lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baya uyguna aldım:)
      İndirim bitmeden sen de al ,stokla canım.

      Sil
  2. ayyyy cok uygunmus fiyati sanirim koku zevklerimiz ayni yazin surekli kullandigim 2 kokuyu almissin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende olmayan bunlar vardı.Bunları alıverdim.Hem açık pembe olanın kokusu da soft,hoşuma gitti.
      Sevgiler..

      Sil
  3. Blogunuz çok hoş, paylaşımlarınızı çok beğendim.. blogunuzu takibime aldım.. bende beklerim sevgiyle kalın..

    http://carpediem35lin.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!