10 Mart 2013 Pazar

İKİ Defter Çekiliş Sonucu

Şurada İKİ ile düzenlediğimiz çekilişin sonuna geldik.
Çekilişimize 115 yorum geldi.
Bunların arasında benim yanıtlarım,eklemeler ve tekrar yorumlar vardı.
Bunlar elendikten sonra geriye 99 geçerli yorum kaldı.
Katılım listesi hazırlandı.
Şimdi sırada şanslı 2 kişiyi belirlemede.

1.kazanan Begüm Kerem

2.kazanan Öylesine Biri

Kazanları tebrik ederim.
Salı gününe kadar iletişim bilgilerinizi et_hotmeyil.com@hotmail.com mail adresime gönderin ki ben de firmaya hemen iletebileyim.
Seçtiğiniz defteri belirtmeyi unutmayın.
Sevgiler:)



6 yorum:

  1. a ne güzel bir çekilişmiş, kaçırdığıma üzüldüm :|

    YanıtlaSil
  2. ah bi kazanamadım şu defterlerdenn :( tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Gitti güzelim defterler :'(. Kazananları tebrik ederim! :D

    YanıtlaSil
  4. Güzel dilekleriniz için teşekkürler.
    İlk kazananımız ulaştı.

    Önümüzdeki günlerde çok güzel bir çekilişimiz başlıyor.
    Takipte kalın:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!