16 Mart 2013 Cumartesi

8 Mart Günü Hediyelerim


8 Mart günü çalıştığımdan sosyal medyadaki pek çok çekilişe dahil olamadım.
Birkaç tanesine katıldım.
Onlardan biri de Dermostil Facebook sayfasındaki süpriz hediyeli çekilişti.
Çok da ümitli olmadan katıldığım çekilişin sonucunu gören arkadaşlar hemen haber verdiler sağolsunlar.
Böylece kazandığımı öğrenebildim.
Dün paketimi almaya kargoya gittim.
Hemencecik orada açtım baktım.

Vichy Liftactiv Retinol Ha Gece Kremi 30 ml
Aynı serinin göz kremi 15 ml
(Yaş itibariyle bana uymadığından anneme ya da ablama verilecek.)

Nuxe Brightening Cleansing Foam Numunesi
La Roche Posay Kerium Ds Yüz Kremi Numunesi 3 gr
Ve Orly Ojee:)
En sevindiğim bu oje oldu.
Şuan tırnaklarımda.
Rengi zevkli bir seçim olmuş.

Dermostil'e bu güzellikler için çok teşekkür ederim. 

Şuan halihazırda Dermostil sponsorluğundaki çekilişimize katılıp siz de çok güzel hediyeler kazanabilirsiniz.
Şartlar çok basit.
Unutmayın sadece 2 gününüz var.
Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!