14 Şubat 2013 Perşembe

Mimmoloji Volume 7645 :)

Sevgili moonlightcat13 mimi biraz geciktirdim,kusuruma bakma olur mu?
Çok yoğun bir hafta geçiriyorum.
Ayrıca mimlediğin için çok teşekkür ediyorum.
Mimleri seviyorum ki ben:P

Konumuz: Nasıl Kitap Okursun?
 *** Hangi şekilde kitap okumayı seversiniz?

Ben de uzanarak kitap okuyanlardanım:) Oturarak pek okuyamıyorum.Ancak uzun yolculuklarda.


Okurken beni ses etkilemez.Odaklanırım her koşulda. 
Hatta biraz müzik olsa daha da iyi benim için.





*** Hayalinizdeki kütüphane nasıl olmalı?

Kitabımı alıp şöylece kıvrılıp okuyabileceğim bir kütüphane/ okuma odası istiyorum.





*** Kitaplarla İlgili Güzel Sözler Paylaşır Mısınız?


Tanrım bana kitap dolu bir evle çiçek dolu bir bahçe ver./Konfüçyüs

Bir kitap bazen bir savaş kadar büyük olabilir./ B.Disraeli

Ben kimseyi mimlemeyeceğim.Yapmak isteyen olursa memnun olurum.
Peki siz nasıl okursunuz? Benim gibi mi masa başında mı?

4 yorum:

  1. Cevapladığın için çok teşekkürler canım.
    İnşallah gönlündeki gibi bir okuma odan olur. Bu görseli daha önce görmüştüm, benim de çok hoşuma gitmişti.
    'Bir kitap bazen bir savaş kadar büyük olabilir.' Çok etkilendim bu cümleden...
    Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen beni hep mimle,ben hep yaparım ki:)
      Canımsın.
      İnş hepimizin gönlündekiler gerçek olsun.

      Sevgilerimle..

      Sil
  2. Sesler beni etkiliyor ya. Sanırım o yüzden en güzel evde tekken okumak benim için :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!