4 Şubat 2013 Pazartesi

Markafonisel Şeylere Devam :P


Kupalara olan tutkunluğumu bilmeyen, duymayan kalmamıştır sanırım :P
Evet ben tam bir kupa hastasıyım.
Kahve içmeyi sevmemle bir ilgisi olabilir.
Bu şirinlikleri Markafoni'de set halinde görünce sipariş etmiştim.
O kadar özenli sarılmış ki kırılmasınlar diye hanelerine hemen bir + puan yazdım:)
Bu önemli bir şey çünkü kimse çatlak ya da kırık eşyalara para vermek istemez.
Aynı şekilde iade işlemleriyle de uğraşmak istemez.

Böyle duyarlı davrandıkları için Markafoni'ye teşekkür ediyorum.


Sevgililer günü temalı kupalarımla ben çook mutluyum:)


Siz hangisini beğendiniz?

16 yorum:

  1. hepsii çook güzel güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  2. Afiyetle iç kahvelerini, ben de geçenlerde Markafoniden bir sürü şey aldım, mutfk için. Kupa da aldım ama ben ince porselen olmzsa çok kullanamıyorum. Hepsi çok güzel ama en ok ilk sıranın sonuncusunu beğendim:)

    YanıtlaSil
  3. Sağ alttaki kocaman pastalı olan harika. Güle güle kullan. Ya bi de ben bakayım şu markafoniye :)
    Güzel geçsin günün

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok cici kii seçemiyorumm :) güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. ben hepsine ayrı ayrı öldüm bittim hemen markafoniye damladım ama kampanyayı bulamadım bitmiş galiba:(

    YanıtlaSil
  6. anaammm bittim bunlara benn , çok sevimliler :) güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  7. Pek şirinler.Öğrenci iken kullanılması normal karşılanıyor da nedense aile yanında elimde koca bir kupa tuhaf bulunuyorum. aktif olarak kullandığım iki kupam var diğerlerine kıyamıyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çok güzel bunların seçemedim valla:))))))

    YanıtlaSil
  9. ayy hepsi çok cici. güle güle kullan cnm.

    YanıtlaSil
  10. Zeynepin blogu,
    Teşekkür ederiim:)

    asabi bakire,
    Sen de güzel günlerde kullan aldıklarını canım benim:)

    Elife,
    O da çok şirin:)
    Markafoni bağımlılık yapıyor yaa:/

    BOŞNAK KIZI,
    Çok teş.ederim:)

    amphitrite,
    Bitmiştir evet.3 gün önce benzer bir kampanya vardı ama günlük oluyor işte bunlarda da kampanya.
    Pasta seti vardı bu serinin.Yakalayamadım.Bitti:/

    Aycelce Hayat,
    Ben de aynen senin gibi dedim:)
    Teş.ederim.

    acemi blogger,
    Müdürün karşısında da içiyorum valla:) Napayım kahvaltı yapamadan çıkınca şekerim düşüyor:)

    Rengarenk Daphne,
    Senin gibi şirin oldukları doğru:)

    Selma's world,
    Çok teş.ederimm:)

    YanıtlaSil
  11. Çoook şekerler:) En çok bisikletli olanı sevdim.
    Keyifle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
  12. çok beğendim canım bunları ben güle güle kullann

    YanıtlaSil
  13. Aaa ben de istiyoruuumm..:))
    Çok beğendiiimmm..:))

    YanıtlaSil
  14. güle güle kullan hepsi de birbirinden güzel

    YanıtlaSil
  15. En son resimdeki sağ altta duranı en çok beğendim ben!!! Kupalarını güle güle kullan canım. Çalışırken Markafoniden bir hayli alışveriş yapardım hatta ben abartıp Trendyol dan Limangodan falan da bol bol bişeyler alırdım... Taki evde oturup aslında ne kadar da gereksiz şeyler aldığımı farkedene kadar :D
    Şimdi daha seçiciyim ama yeniden işe başlayınca yine biraz biraz tırtıklarım gibi geliyor.
    Sevgiler Canım...

    YanıtlaSil
  16. Ayşımım,
    Geçen kedili takımlar vardı.Aklıma sen geldin.:)Onlar da çok şirindi.

    miyav kedicik,
    Ben dee:)
    Saol canım bnm.

    Kozmetik Deneyimleri,
    Çok teşekkür ederim:)

    Günlükçü Bayan,
    :)Çok teş.ederim.

    Denizin Yıldızı,
    Pastalı olanı diyorsun sanırım?
    Çok teş.ederim kii:)
    Tırtıkla canım ya..Motive ediyor insanı küçük bir şey alsa bile.Arada şımartmak lazım bünyeyi:)
    Sevgiler :P

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!