23 Ocak 2013 Çarşamba

Pretty Promise Banyo Seti


Son yazimda aldiklarimi gösterdiğimde banyo setini merak edenler olmuştu.
Kullandığıma göre artık yazabilirim.


Set 4 duş jelinden,3 tane de vücut losyonundan oluşuyor.
Tabi minik renkli lifleri de unutmayalım.
Soldan sağa doğru bakarsak

* Cherry Kiss:
Tıpkı öksürük şurupları gibi kokuyor.:)

*Vanilla Frost
I Love'ın vanilyalısı gibi.

* Coconut Lime:
Güzel bir hindistan cevizi kokusu.

* Raz Fizz:
Kırmızı meyve kokusu baskın.

Vücut losyonlarına bakacak olursak, yine soldan sağa

* Cotton Candy:
Tam bir pamuk şeker:) Sevdim bunu.

* Chocolatte Mint:
Naneli çikolata.Bayıldım.

* Blackberry:
Bu da tatlı meyve kokusu.

Ürünlerin her biri 60ml. Özellikle seyahat ederken çantaya at, hafifçene git.Bu artısı.(+)
Hepsinin ağızları jelatinle kaplı.Tıpa falan yok. Bu da istemediğin kadar ürünün dökülüp saçılmasına yol açıyor.Bu eksisi.(-)
Duş jellerinin köpürmesini sevmedim.Çok iyi köpürmüyor. (-)
Vücut losyonları nemlendirmesi orta seviyede.Kokuları da baya kalıyor.(+)

Şirin, albenisi olan bir ürün.
%40 indirim varken baya uyguna satılmış. Ben indirimi yakalayamadım.
Sadece ambalajı için bile alınabilir.:)

Deneyen var mı aramızda?Yorumlarınızı merak ediyorum.

8 yorum:

  1. Bu tür ürünler böyle oluyor albenili ama çok kaliteli değil benim de Watsons Hediyelerim öyleydi.
    http://elideabyelif.blogspot.com/2013/01/watsons-ylbas-perisinin-hediyeleri.html

    YanıtlaSil
  2. Ben ben ben
    :)
    Pek beğenedim kokularını
    3 şişesini öğrencilerime, 1 tanesini kuzene hediye ettim bile.
    Ben diğer seti aldım
    Hani hepsi losyon olanı
    Onların şişesi daha büyük
    Çok uyguna aldığım için pişman değilim

    YanıtlaSil
  3. Ben indirimden vücut losyonu serisini almıştım, 2 tanesi hariç diğerlerinin kokularına bayıldım. Özellikle çikolata, hindistancevizi, pamuk şeker ve vanilya kokulu olanlar müthiş. Bu duş jeli olan seti de dün indirimsiz aldım. Dediğin gibi seyahatlerde süper olur.

    YanıtlaSil
  4. elidea,
    Aynen:)

    Elife,
    Hediye olarak çok şirin dimi:)
    O diğerini görmedim bak.Görsem onu alırdım.

    luna,
    Aynı kokuları sevmişik:)
    Seyahatlerde çok kullanışlı olur evet canım.

    YanıtlaSil
  5. çok şirin bir set :) inan sadece görüntüsü için almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duş jelleri çok hoşuma gitmese de vücut losyonları güzel.:)
      Ben de görüntüsü için aldım:) Albenisine kapıldım.

      Sil
  6. Vanilla frost'u kitap okurken ellerime sürüp kafayı buluyorum :))

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!