13 Ocak 2013 Pazar

Mimmolojiii:)

Koşun kızlar, mim var:)
Hem de en sevdiğim konudan: Kitaplar
Sevdacım beni unutmamış mimlemiş.Sevindim buna.Kendisine teş.ediyorum.
Konumuz 2012 yılında okuduğumuz kitaplar.

Öncelikle kitap okumayı çook ama çook sevdiğimi söyleyim. Bu yüzden olsa gerek İngiliz Dili ve Edebiyatı okumak bana çok eğlenceli geldi.Üniversiteden sonra Kpss derdiyle uğraştığım için başka hiç bir şeyle ilgilenmedim.1buçuk iki yıllık bir ara verdim kitap okumaya. Bu yaz tekrar başladım.İşim çok yoğun.Buna rağmen 17 kitap okuyabilmişim. 7 ayda 17 kitap.
Dikkatimi çeken nokta ise genellikle Türk yazarları okumayı tercih etmişim.Üniversitede hep yabancı okuduğumuzdan olsa gerek.Özlem olmuş:)


2012'de Neler Okumuş Undenied?

11 yorum:

  1. cok güzel kitaplar okuyorsun canim cocugunu bende okudum suanda baba ve pici okuyorum.Cok güzel mimmis <:)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. Canım arkadaşım çok teşekkür ederim mimlediğin için en kısa zamanda yapacağım maşallah sende baya kitap okumuşsun:)

    YanıtlaSil
  3. Yapmak istemem mi..:)) Hemen koştum geldim hem de..:))
    Kitap zevkine bayıldım arkadaşım. Bir de sen de benim gibisin İngiliz edebiyatına çok fazla düşkünüm. Hatta bayılıyorum diyebilirim..
    Hemen cevaplayacağım. Çok çok teşekkür ederim bu konuda mimlenmeyi çok çok istiyordum çok iyi oldu..
    Selam ve sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir mim konusu.
    Teşekkürler canım ^-^
    En kısa zamanda cevaplayacağım.

    YanıtlaSil
  5. Keyifle cevapladım canım:
    http://moonlightcat13.blogspot.com/2013/01/2012nin-okuma-bilancosu.html
    Tekrar teşekkürler ^-^

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel kitaplar okumuşsun canım :)

    YanıtlaSil
  7. Güzelgul,
    mimleri seviyorsan bir dahakine sana da paslayım?

    Defne,
    yok canım ya çok okuyamadım.
    Keşke 30-40 olsaydı ama şartlar da bu kadarına elveriyor.Bu yoğunlukta ancak bu kadar yapabildim.
    Senin mimi de meraktayım arkadaşım:)

    miyav kedicik,
    tam isabet oldu desene:)
    Sevindim bak buna arkadaşım.

    okuyan,
    hızına hayranım.Okudum mimini hem de büyük bir keyifle.Maş.ne kadar çok okumuşsun.

    sevda s.
    Beğenmene sevindim canımmm:)

    YanıtlaSil
  8. Canım cook tesekkur edıyorum,bugun pek musaıt degılım ama en kısa zamanda yapacagım ve bildirecegım :)

    YanıtlaSil
  9. Hemen ve zevkle cevapladım. Çok çok teşekkür ederim arkadaşım. Selam ve sevgilerimle...:))

    YanıtlaSil
  10. Hayat Paylaşınca Güzel,
    İstediğin vakit canım:)

    Miyav kedicik,
    zevkle okudum.Çok hoş olmuş.
    Teş.ederim.

    YanıtlaSil
  11. Canım sonunda yapabildim:)
    http://daphnezamani.blogspot.com/2013/02/mim-2012-de-neler-okudum.html

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!