18 Ocak 2013 Cuma

Color Trend Stardust Loose Powder Eye Shadow - Gold Fame


Essence Twilight serisindeki pigmentlerden buradaki Gratis'te bulamayınca Avon katalogunda bu ürüne rastladım.Ne zamandan beri şöyle altın renginde pırıltılı bir ürün almak istiyordum. Tam denk geldi.


Toz şeklindeki farıma bayıldım.Öyle abartılı bir rengi yok.Hafif ışıltı sevenler için ideal. Ama siz siz olun bu tarz ürünleri çok ışık almayan bir odada sürmeye kalkmayın.Sürdükçe süreeer, sonra da gün ışığına çıkınca parıldarsınız:)

Yaklaşık bir ay önce indirimdeyken almıştım.Yanılmıyorsam 7-8 TL civarıydı. Yanında minik bir aplikatörüyle geldi.


Göz pınarlarımı bununla aydınlatıp lacivert kalem sürmeyi alışkanlık haline getirdim bu aralar.
Gayet uyumlu oluyor.
Tavsiye ederim.


Denenebilir,uygun fiyatlı bir ürün.



10 yorum:

  1. Evet ya bu ürün çok güzeldi, ben bunu almakla Arabian glow un farını almak arasında karasız kalmıştım. Sonunda onu aldım ama bu da aklımda :) Birde daha önce color trend rujları göstermiştin flirt'i çok beğendim sipariş ettim hemen

    YanıtlaSil
  2. Güzellik Gerçekleri,
    Arabian Glow serisi de oldukça kalitelidir. Avon'un kimi ürünleri çok iyi çıkabiliyor.
    Güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş canım iyi günlerde kullan. Hala katalogda var mı acaba? Bende almak istiyorum ama bende katalog yok eğer bilgin varsa söylersen çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  4. Tuğçecim
    kataloga baktım ama göremedim.Geçen ay almıştım ben.Önümüzdeki kampanyalarda indirime girer yine.

    YanıtlaSil
  5. ne zamandır avon katalogu görmüyorum :( canım çekti şimdi :))

    YanıtlaSil
  6. Bende aldım aynısından canım gerçekten çok memnun kaldım..Fiyatına göre harika bir ürün..

    YanıtlaSil
  7. Kozmetik Deneyimleri,
    ben almadan duramıyorum.Avonda 9.yılım bitti.10.yıla girdim.
    Alışkanlık gibi bir şey.Tabi memnuniyet olmasa almam da.

    Hayat Paylaşınca Güzel,
    Evet haklısın canım.Ben de sevdim.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir rengi var çok beğendimm yeni kataloğunda vardır umarım :) güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  9. BOŞNAK KIZI,
    teş.ederim canım:)

    kitap eylemcisi,
    Ben de çok sevdim:)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!