11 Ekim 2012 Perşembe

Yeni Color Trend Ruj - Doll Pink


Daha önceden siyah olan Color Trend ürünlerinin ambalajları artık beyaz ve daha canlı, daha dinamik.
Ambalajlar oldukça albenili.


Denememle beraber Color Trend ürünlerinin yenilenen ambalajlarıyla birlikte içeriklerinin de değiştiğini gördüm.


Daha önceki Color Trend rujları hiç kalıcı değildi.
Fakat yeni rujlar oldukça kalıcı ve renkleri oldukça baskın.
Diğer bir özelliği de 15 faktörlük güneş koruması.
Ve capcanlı renkler..


Görselde tek kat uyguladığım hali alttaki,
iki kat uyguladığım hali de üstteki.

12 renk alternatifi var.
Üstelik indirimli fiyatı da 4.90 TL.

Kalıcılığını ve uygun fiyatını gördükten sonra Poppy Love rengini de alacağım en yakın zamanda.




2 yorum:

  1. Ben ikisini de aldım, hatta az önce kendi kendime doll pink'i sürdüm,annemin odasına gidip bak nasıl rujum, Serpil Çakmaklı pembesi değil mi dedim:) Gülüştük:) Güle güle kullan:D

    YanıtlaSil
  2. Asabi bakire,
    Poppy Love'ı da mı aldın?

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!