12 Ekim 2012 Cuma

Soft Musk Edp




Adında misk geçtiğinde o üründen kaçarım genelde.
Çünkü ağır oluyor.
İçerisinde gül, yılang yılang ve yasemin notalarının da olduğunu duyunca miski yumuşatır diyerek sipariş ettim..
Soft kokuları sevdiğimden bir de bunu deneyeyim dedim.
Beklediğimden çok güzel çıktı.
Edp olduğu için kalıcı da.

Geçen ay edindiğim bu parfümün müptelası olmuş durumdayım
Ben geçen ay aldığımdan pek indirimli olmadı ama bugün başlayan katalogda 45.00'ten 22.50'ye düşmüş fiyatı.
Üstelik ikinci Soft Musk 1TL.
1 alana ikincisi 1 TL kampanyası yapmış Avon.
Tekrar sipariş verdim.
Stoklamak lazım.

9 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım , bana pudrayı hatırlatıyor bu parfüm gerçekten oldukça hafif ve kalıcı :)

    YanıtlaSil
  2. ben yaklaşık 3 yıldır filan kullanıyorum öyle memnunum ki çabuk geçmiyor. Üstelik Avon Un bu sezondaki promosyonu on numara. Bir alana bir badava olunca hem kendşme hem kızıma alıyorum... Cidden hiç pişman olmazsınız..:)))

    YanıtlaSil
  3. Rimelli Kız,
    evet pudralı bir koku..

    miyav kedicik,
    bu kampanya 1 alana 1 bedavadan daha iyi. Yarı fiyatına 2 tane alıyorsun.Yani tanesi kaça geliyor?
    11 buçuğa..Bu parfüm için müthiş bir fiyat.

    YanıtlaSil
  4. ben de bi ara kullandım bundan, çok ağır geldiği için bitirememiştim :s

    YanıtlaSil
  5. Ben de nezaman kokusunu duysam pudra koktu diyorumİ:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  6. Çok seviyorum bu kokuyu. Şiödiye kadar kaç tane bitirdim bilmiyorum ♥

    YanıtlaSil
  7. canım güle güle kullan..ben bu kokuyu hiç sevmiyorum ama sevenide var elbette..

    YanıtlaSil
  8. İyi günlerde güpgüzel kokman dileğiyle ...

    YanıtlaSil
  9. Her şeyin olduğu gibi bunun da seveni de var sevmeyeni de:)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!