14 Ekim 2012 Pazar

Haftasonu Ganimetlerim


Haftaiçi kazandığım paraları haftasonu harcamaya devam:)
Bu Cumartesi farklı bir market keşfettik.
Bütün gün orada dolandık durduk.
4 katlı olunca dolaşırken vaktin nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz.
Markette kitaplar gayet uygundu.
Benim de ilgimi yukarıdaki kitap çekti,aldım.


Soldaki tokayı kendime, sağdaki pudra pembesi olanı da hediye olarak bir öğrencime aldım.
Gayret gösterenleri ödüllendirmek gerek değil mi?


Bu kalem de Hello Kitty'li.
Tabi benim Hello Kitty'li kutumun üstünde gölgelenmiş.
Kalemi de başka bir öğrencime aldım.
Hello Kittyli kaplığımdan biraz daha var.Hediyeleri ona sarıp vermeyi düşünüyorum.
Yarım elma, gönül alma..

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.
Yorum yazmaya devam:)

Bu arada blogum 1 yaşına giriyor.
Bir hediye çekilişi yapmak istiyorum.
Hediye ne olsun bilmiyorum.




5 yorum:

  1. ne güzel düşünmüşsün canım çok tatlı tokalar :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel düşünceli bir öğretmensin, aynı annem gibi:) Güle güle kullansınlar cimcimeler:) Erkek öğrencilerde iş yok herhalde hediyeler kızlara olduğuna göre:)))

    YanıtlaSil
  3. Erkek öğrencilere misket sözü verdim.:)

    YanıtlaSil
  4. bayıldım hello kıtty lere

    YanıtlaSil
  5. Aşk üfleyen neyzen Adem hocanın kitaplarını hemen hemen okudum hepsini hepsi birbirinden güzel şimdi ney üflemeye başladım bu kitabı okumam gerek :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!