27 Ekim 2012 Cumartesi

Doğadan Gelen Mutluluk


Daha önce şu yazımda da söylediğim gibi tam bir bitki çayı hastası olduğum için beni en çok mutlu eden şeylerden biri de yeni çaylar, kahveler denemek..
Beyaz Çayın çıktığını duyduğumda oldukça merak etmiştim.
'Yeşil çayı biliyoruz, kara çayı da öyle.
E peki bu beyaz çay ne ola ki?'diye sordum kendi kendime.
Cevabını Doğadan gönderdi:)
Ürünlerin ayrıntılı yorumları çok yakında blogda olacak.
Deneyip yorumlayacağım.

Yorumlarımı önemsedikleri için Doğadan Çay'a teşekkür ederim.


7 yorum:

  1. zencefilli limonlu çay favorimdir :) sürekli içerim.

    YanıtlaSil
  2. bir kitapsever olaraktan seni de beklerim cnm arkadaşım!

    http://kitaptelvesi.blogspot.com/2012/10/ilk-cekilisime-herkesi-beklerim.html

    YanıtlaSil
  3. Sandukam,
    sen bana göndermiştin:)

    vmpr_princess,
    teş.ederim canım benim.

    YanıtlaSil
  4. yorumlarınızı bekliyorum. iyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  5. Yüreğimin İklimi,
    en kısa zamanda:)

    okuyan,
    saol canıımmm:)

    YanıtlaSil
  6. Bitki çayı düşkünü biri olarak beyaz çayı çok merak ettim, yorumlarını merakla bekliyorum;)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!