19 Eylül 2012 Çarşamba

Avon Christian Lacroix Nuit Edp


Havalar yavaş yavaş soğumaya başladığına göre artık Avon Christian Lacroix Noir parfümümü kullanmaya başlayabilirim.
Bildiğiniz gibi Avon son yıllarda oldukça başarılı tasarımcılarla çalışıyor.
Onlardan ilham alarak ürünlerine yön veriyor.
Christian Lacroix Nuit edp de bunlardan biri.
Parfüm geçen yıl piyasaya ilk sürüldüğünde almıştım.
Görseldeki 2.şişem.

Şişesini ilk gördüğünüzde çok baskın, ağır bir parfüm olmalı hissine kapılıyorsunuz ama kullandığınızda alt notalarındaki miskin de etkisiyle koku yumuşamaya başlıyor.
İçerisindeki sümbül ve misk oranları o kadar iyi ayarlanmış ki ne bir eksik ne de bir fazla..
Tam kararında.
Kalıcılığı da iyi.

21 Eylülde başlayacak olan Kampanya 11'de %40 indirimle 44.40TL'den satışa sunulmuş.
Hem oryantel hem çiçeksi farklı bir koku denemek istiyorsanız güzel bir seçenek..



6 yorum:

  1. şişesi çok güzelmiş
    benim parfüm alerjim olduğu için çok kullanamıyorum
    sadece şişelerini biriktiriyorum
    güzel günlerde sık

    YanıtlaSil
  2. Ben de şişe koleksiyonu yapıyorum.LAcroix'in kırmızı olanını rouge'u kullanmıştım.Surrender vardı bir ara,yeniden satışa çıkmış sanırım, o zaman hoşuma giderdi,kimse beğenmese de:) Aır ve güzel kokuydu oondan almalıyım:D Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  3. alakasız ama lila kutuya üye olacağını yazmıştın bir yerde oldun mu?

    YanıtlaSil
  4. öylesine biri, üye oldum ama abonelik başlatırken mobil ödeme yapayım dedim.Hattım mobil ödemeye kapalıymış.Açtırmaya çalıştım.Olmadı.
    Ben de bıraktım gitti.Sen oldun mu abone?

    YanıtlaSil
  5. Seyyah Gül, evet şık bir şişesi var:)
    Alerji oldu mu malesef öyle oluyor:(

    Asabi bakire, sanırım biraz ağır,iddialı kokuları tercih ediyorsun.
    Surrender'ı bilirim.evet ağırdı baya..

    YanıtlaSil
  6. Uzun zaman geçmiş ama bu ürün var mı elinizde

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!