2 Ağustos 2012 Perşembe

Yves Rocher Malaysian Coconut Edt

Daha önceki postlarımdan birinde Yves Rocher'nın vanilyalı parfümünde aklımın kaldığını söylemiştim.


Mağazada her ikisini de denedim hem vanilyalıyı hem hindistan cevizliyi. Buram buram kokan buydu. Ben de bunu aldım. Yves Rocher'nın  bu parfümü çok doğal. Sıktığınız zaman alkolde boğulmak yerine mis gibi Malezya hindistan cevizinin kokusunu içinize çekiyorsunuz.
Parfümün rengi de zaten hindistan cevizini kırdığınızda ortaya çıkan o rakı beyazı suyu anımsatıyor.
Her şey formata uygun:) Doğal olduğundan mıdır bilmem aman aman kalıcı değil. Yine de çok sevdiğim bir ürün oldu. Öyle ki gece yastığıma sıkıp uyuyorum.Bu koku bana huzur veriyor.. Tekrar alınabilir.


5 yorum:

  1. Bende de var hem bundan hem de vanilyalıdan ama küçük boyları :)Çileklinin de tam boyu. Küçükler hem daha ekonomik oluyor hem de farklı kokuları deneyebiliyorsun . Baya da gidiyor ummadığın kadar hehehh .. Bu hindistan cevizlinin rengi böyle değildi daha önceleri,sonradan beyazımsı yapmışlar ama daha hoş olmuş bence . Gayet de kalıcı geliyor bana :) Güle güle kullan sen de !

    YanıtlaSil
  2. Çileklisini pek sevmedim.
    Pek kalıcı gelmedi bana.Belki de tenden tene değişiyordur. Evet baya gidiyor. Nasıl bitecek bu:)

    YanıtlaSil
  3. yves rocher parfümü hariç çoğu ürününü kullanıyorum parfümü kullanmamamın sebebi tamamen doğal ürünler olduğu için kalıcı olduğunu düşünmememdi.O kadar güzel anlatmışsın ki parfümüm bittikten sonra denemeyi düşünüyorum :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. BOŞNAK KIZI, bu tarz kokuları seviyorsan dene derim.Bu markayı seviyorum.Ürünleri gerçekten çok kaliteli.Kötü bir ürünüyle karşılaşmadım henüz.

    YanıtlaSil
  5. Bayılırım hindistancevizi,vnilya kokularına. Güle güle kullan

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!