29 Temmuz 2012 Pazar

Oriflame Visions For Your Eyes Only Eye Shadow-Mystic


Bugün sizlere benim çok sevdiğim bir fardan bahsedeceğim.
Bu lacivert tonlu göz farı Oriflame'ın Visions serisinden. Adı Mystic.


Bakalım bu farı neden seviyorum:
1. Sürümü kolay
2. Pigmenti yoğun - resimdeki rengi aynen gözlerde de görebilirsiniz.
3.Oldukça kalıcı
4. Fiyatı gayet uygun
5. Fiyatına göre performansı oldukça yüksek
6.Tam sevdiğim renk olması bu farı sevmemin en büyük nedeni


Far sim, ışıltı içermiyor.
Mat bir duruşu var.
Gramajı 1 gr ama öyle çok küçük de değil. 
Individual / tekli olarak satılıyor.
Katalogta bu far serisiyle beraber üçlü far paletleri de satılıyor boş olarak.Müşteri kendi istediği renkte farlar seçip kendi istediği gibi paletini oluşturabilsin diye..
Senede bir iki kez kataloga girer, sürekli satışta değil.

Serinin diğer renkleri yukarıdaki gibi.
Tekrar alınası bir ürün öyle ki ben aynı farın şuan 2.sini kullanıyorum.







3 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş canım :)

    YanıtlaSil
  2. taba rengi olan da çok güzel hemen oriflame kataloğu bulmam lazım :))

    YanıtlaSil
  3. sevdacım benim en sevdiğim renk bu. Kıyafetlerimin çoğu da bu renktir:)

    Boşnak Kızı hoşgeldin:)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!