18 Temmuz 2012 Çarşamba

Beauty Formulas Apricot Peel off Facial Mask


Beauty Formulas hiç denemediğim bir markaydı. Geçen Watsonsa gittiğimizde  kayısı özlü bu maskesini aldık.


Ürün jel yapıda. İçeriğindeki antioksidanlar ve meyve özleriyle birlikte cildi temizlemeyi ve gözenekleri açmayı vaad ediyor.Yeniler, onarır, canlandırır diyor ambalajının arkasında.
Peelingleri normal maskelerdense daha çok seviyorum.  
Ama bu maske neredeyse beni peelingten soğutacaktı. 
Kaç dk beklediysem kurumak bilmedi.
Yüzüm yapış yapış oldu.Kurumadı ki soyulsun.
Zor arındırdım.

Bir daha olmayacağım bir ürün oldu kendisi.


Deneyen var mı?

1 yorum:

  1. Ben kullanıyorum bu ürünü ve genel anlamda memnun kaldım. Yüzümü temizleyicimle güzelce temizledikten sonra uygulayıp en az 15 dakika bekletiyorum ve soyulduğu zaman cildimin rengi resmen 1 ton açılıyor.sonra tonik kullanıyorum ve toniği de cildim çok hızlı bi şekilde emiyor.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!