2 Temmuz 2012 Pazartesi

AVON GLIMMERSTICK DIAMONDS EYELINER

Avonun bu asansörlü kalemleri tek kelimeyle muhteşem!

AVON glimmersticks

AVON glimmersticks

AVON glimmersticks

Avonun bu kalemleri asansörlü olduğu için kalemtraşla açma derdi yok.Kalem pisliğiyle uğraşmıyorsunuz.
Ayrıca kalemler oldukça yumuşak ve kolay sürülebilir bir yapıda. Pürüzsüz makyajlar yapılabilir. Yalnız ucunu çok çıkartmamak lazım.Kolaylıkla kırılabilir.
Bu seriyi tercih etmemdeki en büyük etken kalıcı olmaları. Tüm gün kalabiliyor ve suya dayanıklılar.Akma,bulaşma yapmıyorlar.


Bende swatcha göre sırasıyla Smokey Diamond( gri ), Emerald Glow( yeşil ) ve Black Ice( siyah ) mevcut.

Görselde tek kat sürdüm. 2 veya 3 kat geçilip kolaylıkla dikkat çekici makyajlar yapılabilir.En baştaki Smokey Diamond adı gibi dumansı koyu bir gri. İçerisinde yine gri simler var.

Görseldeki 2. kalem Emerald Glow malesef adı gibi zümrüt rengi değil. Siyahımsı bir yeşil. Yeşil simleri var.

Sonuncu ise Black Ice içerisinde gümüş rengi simler mevcut.Dikkatli bakıldığında yanar döner renkli simleri de fark edebiliyorsunuz.Seride en sevdiğim, kendime en çok yakıştırdığım renk bu.


Bu seride bir de Twilight Sparkle diye muhteşem lacivert bir kalem de mevcuttu.Avon malesef satıştan kaldırdı.Bittikçe aldığım bir kalemdi.Tekrar satışa girse kaçırmayacağım bir ürün.

Glimmersticklerin normalde satışı 18-20tl civarı.%50 indirimi yakalarsanız 9-10tl ye satın alabilirsiniz.


İlk 3 görsel aşağıdaki siteden alıntıdır:
http://www.pearlsandpoodles.com/2012/03/avon-glimmersticks.html

Son 2 görsel bana aittir.

2 yorum:

  1. Twilight Sparkle kesinlikle muhteşemdi ,ben de birdaha alamadım malesef inş. yeniden çıkar satışa,bütün renkler var bir o yok :( Emerald glow göze sürülünce bende zümrütümsü duruyor koyu durmuyor,hatta nezaman sürsem lens mi taktın diyen oluyor:) Çok seviyorum bende hatta bana bu tip kalemleri sevdiren seri oldu bunlar:)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!