14 Mayıs 2012 Pazartesi

WATSONS'DAN ALDIKLARIM



Yine demirbaşlarımla burdayım.
Gliss asi ve zor şekillenen saçlar için olan sıvı saç kremi.Bu ürünler olmadan asla diyorum. Bu kaçıncı Gliss inanın hiç bilmiyorum:)

Maskaramdan çook memnunum. Kaçıncı alışım 3. yada 4. tam bilmiyorum. Maybelline Clossal Volume Mascara.

1.Golden Rose göz kalemi no:315
Bu kalemin rengine aldandım. Çok tatlı bir yeşil. Makyajımda en çok tercih ettiğim tonlardan biri.Yalnız kalem hiç durmuyor,akıyor. Kullanılcak gibi değil.

2.Flormar siyah göz kalemi
Sonu gelmez siyah kalem arayışımda denk geldiğim bir kalem kendisi. Kalıcılığı orta seviyede.
Avonun Glimmerstickleri kadar kalıcı olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim.

3.Emily siyah göz kalemi no:101
Çok yumuşak uçlu bir kalem. Çabuk dağılıyor.Kalıcılığı az.Hatta hemen dağılıyor.Yalnız yoğun renk verdiğini de eklemeliyim.

Kalemleri göz içine sürmeyi sevmiyorum. Eyeliner şeklinde sürünce daha hoş duruyor.

Kızlar sizler hangi siyah göz kalemlerini kalıcı buluyorsunuz? .
Rimmel'in ya da Deborah'nın kalemlerini kullananınız var mı?Yorumlarınızı bekliyorum

5 yorum:

  1. güle güle kullan canııım :)

    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Uygun fiyatlı kalemlerden Flormar Ultra Black favorim. Gerçekten kalıcı ve de çok kolay sürülüyor.

    Avon'un SuperShock göz kalemleri de yumuşak sürümlü ve kalıcı kalemlerden.

    MAC Technokahl kalemler de kalıcı. Ama sürülmesi Flormar kadar yumuşak değil. Flormar'ı tercih ederim mesela :)

    Bir de, geçen gün Lancome'un waterproof crayon kohl göz kalemini aldım. Ben kahverengisini aldım. Siyah ve turkuaz gibi renkleri de var. Kesinlikle muhteşem! Hem sürülmesi yumuşacık, hem dağılmıyor, hem de fena halde kalıcı! Link: http://www.balerin.com/lancme-crayon-khol-waterproof-01-raisin-noir-suya-dayanikli-goz-kalemi.html

    Geçenlerde bir arkadaşım da Yves Rocher'den göz kalemi aldı. Asansörlü değil, normal tipte olanlardan. Çok memnun kalmış. Hem sürülmesinden hem de kalıcılığından... Fiyatı da 22 TL sanırım.

    Rimmel veya Deborah kullanmadım hiç.

    Umarı yardımcı olabilmişimdir. Sevgiler, Başak

    YanıtlaSil
  3. GÜLE GÜLE KULLAN tatlım maskarada benim vazgeçilmezim bu kaçıncı benimde alışımmm

    benim sana önerim saçların çook zor açılıyorsa tangle teezer kullan umarım doğru yazmışımdır. Öle bişi di ya fa mükemmel bir tarak en dolaşık saçları bile açıyor.
    Artık krem kullanmıyorum ben

    YanıtlaSil
  4. naslı, teş ederim tatlım:)

    bweç, önerilerin ve ilgin için çok teş. ederim.Çok yardımcı oldun bana.Dediklerini en kısa sürede alıp denemeye niyetliyim.
    Avonun super shock kalemleri herkes trf çok övülüyor.Onlar da aklımda.

    ssdesign, tangle teezer kullanıyorum.Var benim de. Yine de dolaşık saçım.Sıvı saç kremi kullanmadan kolayca açılmıyor:(

    Biraz asi saçlarım.Anlaşamıyoruz kendileriyle pek.:)

    YanıtlaSil
  5. Rica ederim :) Yardımcı olabildiğime sevindim, sevgiler :)

    Avon Super Shock ile ilgili bir not: Yazın buzdolabinda tutmak lazım, sıcaktan fazla yumuşuyor sanki...

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!