13 Şubat 2012 Pazartesi

'NERELERDEYDİ UNDENIED?' DİYENLERE..

Kızlaaar slm:) Size Antep'ten yazıyorum. Takip edenler bilir: atandım:) Şuan küçük bir köyde öğretmenlik yapıyorum. Köy halkının deyimiyle gavurca öğretiyorum:) Nete daha dün akşam kavuştum.Bu yüzden uzak kaldım sizlerden. Çok özledim sizi ve blogumu. Antep'e gelmeden elime ulaşan ama yoğunluktan teş.etmeye dahi fırsat bulamadığım birkaç blogger arkadaşım var. 
roseninpenceresi blogunun sahibi Aslı hanımın hediyesi, Laber Kimya'dan misss gibi bir kremli kolonya. 

 

Tam sevdiğim gibi vanilya kokusu. Hem krem hem kolonya..Değişik bir ürün. Şuan %40ı falan kaldı çünkü sürekli kullanıyorum.Tekrar tekrar alınası bir ürün.

4 yorum:

  1. Hayırlı olsun, büyük büyük adam olsun tüm öğrencilerin (ve de kadın tabii), öyle kutsal ki mesleğin, çook tebrikler

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun, Şanslısın, Atanmana sevindim. gitmedim ama antep de güzel bir şehir. Başarılar dilerim sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel,tebrik ederim. Mesleğinde başarılar, Antep'e sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Elift,
    Çok teş.ederim.İnş önemli konuma gelir öğrencilerim.Bir öğretmen daha ne ister ki!

    Nuran abla,
    Teş.ederim. Antep o kadar büyük kii kayboluyorum hep:)

    Beyaz Kitaplık,
    saolasın. Tüm atama bekleyenlerin Allah yardımcısı olsun.Çok zor.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!