27 Aralık 2011 Salı

RETRO STİL AHİZE

İlk Yahşi Cazibe dizisindeki Simge ve Tutkunaz ikilisinde görmüştüm bu ahizeleri. Ne yalan söyleyim çok gülmüştüm napıyo bu kızlar böyle, kokoşluğun zirvesindeler demiştim:)


Yaygınlaştıkça gözüm mü alıştı ne pek sevimli gelmeye başladı bu retroşlar bana:)
Her rengi var: Civciv sarısı, nar çiçeği, mor, pembiş, gold...


Bu şirin ahizeler radyasyon belasını %96 azaltıyormuş( Bu nası bi oransa:)  ama yüksek bi oran olduğu ortada).


Yanılmıyorsam yalnızca Blackberry ve İphone uyumluymuşlar.
Telde sürekli konuşan biriyseniz sağlık için alınası bi ürün bence tatlılarım. Şahsen telim külüstür olmasa tercih ederdim ama çarşıda, markette kullanamazdım:) Bilmeyenler napıyo bu deli diye bakıp dururlar herhalde.


Aramızda var mı kullanan kızlar ?



3 yorum:

  1. Radyasyonu azalttığı kesin bi gerçektir,ne varsa eskilerde var çünkü :)) Telefonlar gittikçe zararlı hale geliyo ne yazık ki...Şimdi tuşları bile yok ve deli gibi radyasyon saçıyorlar :( Komik olmayacağını bilsem denerim :))

    YanıtlaSil
  2. çağlacım hoşgeldin bloguma:)
    özicim doğru söylüyorsun.ne varsa eskilerde var.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!