17 Kasım 2022 Perşembe

Lrouge Sprey Deodorant


Lrouge Sprey Deodorant ile ilk kez 2018 yılında tanışmıştım. Ter kokusunu önleme konusunda çoğu deodorant bana yetersiz kalırken alüminyum içermeyen bu Deodorant beni korumasına şaşırmıştım. Çünkü alüminyum içermeyen kaç tane deodorant kullandiysam ter kokusunu hiç ama hiç önleyememislerdi. Yani Lrouge Sprey Deodorant alüminyum içermeyen ve beni koruyan ilk deo oldu.

Seneler geçti. Yazın Trendyolda görüp sipariş verdim. Yine aynı şekilde memnun kaldım. Ürünle ilgili tek sıkıntım fiyatının biraz yüksek olması ve sıvı formda olduğu için her gün kullanımda çabuk bitiyor olması. Yine de içeriğine ve etkisine değer mi bence değer. İçerik konusuyla ilgilenenler için birkaç bilgi bırakıp kaçıyorum. Lrouge Sprey Deodorant Gluten,Alüminyum Klorür,Alüminyum Zirconium,Triclosan,Paraben ve türevleri,Toksik maddeler,hayvansal maddeler,talk,boya ve gaz içermez. Antiseptik özellikli ıhlamur çiçeği özü ve aynisefa cicegi özü,enerji veren ginseng,nemlendirme özellikli avokado yağı gibi bitki özleri ve içeriklerle zenginleştirilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!