27 Şubat 2021 Cumartesi

Biotin İçeren Saç Bakım Ürünleri Önerilerim


 Biotin vücudumuz için önemli olan vitaminlerden biri. Eksikliğinde saç dökülmesine,tırnak kırılmasına ,ciltte döküntülere ve çeşitli sağlık sorunlarına yol açar. Ben bugun saçlar üzerindeki etkisine değineceğim. Sağlıklı saçlar için öncelikle günlük beslenmemizde biotin içeren yiyeceklere yer vermeliyiz. Içten beslendikten sonra dıştan takviye olarak biyotin içeren saç ürünleri kullanabiliriz. Beslenme+bu ürünler daha sağlıklı saçlara sahip olmamıza yardımcı olur. Saçın daha hızlı uzamasını,daha güçlü olmasını sağlar. Ve saç dökülmesinin önüne de geçebiliriz. 

Benim size bu konuda önerebileceğim ürünler Urban Care Biotin serisi,Revox şampuan ve Ogx biyotinli şampuan. Bunlar benim defalarca alıp kullandığım ürünler. Biotin içeren ürünlerime Capicade şampuanı da ekledim. Onu yeni kullanmaya başlayacağım. Ondan da umutluyum.

1 yorum:

  1. Revox'un sampuanlarini bende cok seviyorum yazi icin tesekkurler💕

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!