22 Nisan 2020 Çarşamba

Wet n Wild'ın En Sevdiğim 5 Ürünü

Gratis 'te satılan Wet and Wild markası hem uygun fiyatlı hem de başarılı ürünlerle hepimizin ilgisini çekiyor. Markadan ürün almak denemek isteyenler için minik bir kolaj oluşturdum.
Bunlar benim markadan satın alıp memnun kaldığım ve size de gözü kapalı önerebileceğim ürünler:

* Wet n Wild Color Icon Tekli Far - Brulee: Ten rengi kullanışlı bir far. Göz kapağını nötrlemek için birebir.

* Wet n Wild Megaglo Aydınlatıcı - Precious Petals: Yansımasını çok sevdiğim bir aydınlatıcı.

* Wet n Wild Rose in the Air Far Paleti: Kullandığım tonların birarada olduğu harika bir palet.Renk verişi çok iyi. Paletin ayrıntılı incelemesini bu yazımdan okuyabilirsiniz.

* Wet n Wild Megalast Rujlar: Yapıları kuru ve biraz kalın olduğu için sevmeyen kesimin olduğu kadar sevenlerinin de çok olduğu ruj serisi. Ben seven taraftayım. Hatta çoğu rengini aldım. Kalıcılıkları çok iyi.Renk skalası güzel. Tek sevmediğim yani çantada açılan kapakları. Sanirim marka ambalaj değişikliğine gitmiş. Yeni ambalajları denemedim . Umarım onlar daha kalitelidir. Megalast ruj incelemelerimi buradan ve buradan detaylı bir şekilde okuyabilirsiniz.

* Wet n Wild Comfort Zone Far Paleti: Milli paletimiz 🤗 Almayan kalmadı sanirim. Sadece o yanar dönerli renk için bile alınabilecek harika palet. Paletteki her renk günlük makyajda kullanabilecek tonlar.

Sizin Wet and Wild  markasından favori ürünleriniz neler?

1 yorum:

  1. Brulee den kaç tane bitirdim böyle güzel bir ton başka yerde yok.
    Ayrıca senin favorilerine benimde favori ürünlerim
    Sevgiler
    Makyajlikareler

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!