10 Nisan 2020 Cuma

Avon k4 Siparişim


Avon k4 siparişim. Aslında dün instagramda hikâyelerimde sipariş kolisini birlikte açtık,inceledik ama olsun buradan da paylaşayım.



Tomorrow ilk çıktığından beri almak istediğim bir kokuydu. Almak için güzel bir indirim bekledim hep. Bu kampanyada iki Tomorrow parfüm+ bir vücut losyonu set halinde bir parfüm fiyatına olunca kaçırmak istemedim. Hemen sipariş ettim.

Natura Pro yeni bir seri. Seride en ilgimi çeken ürün at kestanesi balsamı oldu. Kimi zaman kas ağrılarım için kimi zaman da migrenim için kullanıyorum çünkü at kestanesi balsamını. Avon'un Nature Pro serisindeki at kestanesi balsamını da merakla deneyeceğim. İkili alındığında daha uyguna geldiği için hem büyük boyundan hem de küçük boyundan ikişer adet aldım.

K4te belli ürünleri satın aldığınızda farklı farklı puanlar alıyorsunuz. Kimi ürünün 3 kimisinin 10. Tomorrow parfüm setinin puanı 10 olduğu için Soft Musk setinden bir adet indirimli alma hakkım vardı. Ondan aldım. Roll-onlar da annemler için alındı. Siparişim böyleydi.

Siz bu ay Avon'dan bir şeyler aldınız mı? Neler aldınız?

2 yorum:

  1. at kestanesi çok memnun kaldığım içeriktir. Öğretmen olmanın verdiği vücut yorgunluğu farklı oluyor. Tüm gün ayaktasın birde nöbetçiysen. Bazen gece ayaklarıma sürüyorum hiç ağrı falan kalmıyor. Avon'unkini denemedim, elimdeki bitince bakacağım canım. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan tatlım hepsini
    Sevgiler
    Makyajlikareler

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!