25 Ağustos 2018 Cumartesi

Watsons Indirim Alışverişim



Watsons 08.08 indiriminden neler aldım? Önderimden ve yoğun ilgiden mütevellit site çöktü ve geri gelmesi uzun zaman aldı. Gece pek uyumadigim için gece 2-3 gibi alışverişimi yapabildim.



Öncelikle en çok tükettiğim batiste kuru şampuanları sepete attim. Kaşlarıma uyan nadir kaş ürünlerinden Maybelline kaş kalemi&farını bu kadar indirimdeyken kaçıramazdım.

Saçlarımı da unutmadım. Onlar için sac maskeleri ve sac bakım yağı aldım. Maske ve yağların tanesi 10 tl'ye indi.
Batiste kuru şampuanların adedi 19.90 tl olması lazım .
Maybelline kaş kalemi de batiste gibiydi.

Aldıklarım ihtiyaca yönelik oldu.
Bir daha böyle indirim olsa hayır demem.

3 yorum:

  1. harika ürünler almışsın gerçi hiçbirini denemedim ama ambalajları çok hoş gözüküyor, ben de beklerim bloğuma yorumlarını :)

    YanıtlaSil
  2. Saç bakım maskelerının performansını merak edıyorum kullandıktan sonra fıkrını yazıp yorumlarsan çook bı mutlu olurum guzel gunlerde kullan.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!