3 Mart 2013 Pazar

Serap Tan'a Sevgilerimle


Çok severek takip ettiğim, içten bulduğum bloggerlardan Serap Tan'ın çekilişinde kazananlardan biri de ben olmuştum. Hediyem hemencecik ulaştı.

Bu güzel çantayı kazanmaktan ziyade  sevdiğim birinden hediye almak beni oldukça mutlu etti.
Yanına da ajanda ve şeker eklemiş canım benim.
Beni çok mutlu ettin.
Çok teşekkür ederim.:)
Sevgilerimle..

Bu arada Serap Tan'ın yeni bir çekilişi var.
Serap Tan: Kadınlar Günü Hediyeniz ALALUXA dan :)

Çok şık bir bileklik hediye.15 Marta kadar vaktiniz var.:)

4 yorum:

  1. Güzel bir paylaşım olmuş ellerine sağlık :)Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgil ipaylaşım yapıyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım benim.
    Şansın hep açık olsun.
    Mutlu pazarlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım iyi dileklerin için.
      Sana da mutlu pazarlar.:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!